FAQ v1 - Goopall

Sorularınız mı var?
Cevaplarımız burada!

Ürün ve faturalama hakkında bilmeniz gereken her şey.

Siparişler ve Satın Almalar

Ödeme sırasında seçtiğiniz teslimat seçeneğine bağlı olarak, siparişiniz gönderildikten sonra size bir takip bağlantısı e-postası göndereceğiz.

Siparişinizin durumunu kontrol etmek için bu bağlantıyı takip edin. Ayrıca siparişinizle ilgili önemli güncellemeler hakkında size bildirimler gönderebiliriz; yalnızca bildirimleri seçtiğinizden emin olun.

Fikrinizi mi değiştirdiniz veya ödeme sırasında yanlış adres mi verdiniz? Endişelenmeyin, hepimiz yaptık. Siparişiniz işlenmemiş veya gönderilmemiş olduğu sürece, siparişinizde değişiklik yapabilirsiniz.

Öncelikle siparişinizi görüntülemek isteyeceksiniz. Siparişinizi hesabınıza giriş yapmışken verdiyseniz, giriş yapın ve kullanıcı adınızın altındaki açılır menüden Hesabınız’ı seçin. Hesap sayfanızda, sol taraftan Siparişler’i seçin ve Sipariş Geçmişinizden güncellemek istediğiniz siparişi bulun.

Siparişinizi iptal etmek yapmak isteyeceğimiz son şeydir ancak iptalin size zaman ve para kazandırmak için en iyi seçenek olduğu bazı durumlar ortaya çıkar. Siparişiniz iptal edilirse, sizden ücret alınmaz. Yetkilendirme beklemeleri hakkında daha fazla bilgi edinin.

Bir siparişin iptal edilmesinin en yaygın nedenleri şunlardır:

Mevcut miktar sınırlamaları
Ürün stokta yok
Fiyat veya diğer listeleme hataları
Kredi ve Dolandırıcılıktan Kaçınma departmanımız tarafından ek bilgiye ihtiyaç duyulması
Kullanılamayan taşıyıcı veya gönderim yöntemi
Artık desteklenmeyen eski bir tarayıcı veya uygulama sürümü kullanılması

Siparişinizin herhangi bir kısmı iptal edilirse veya siparişinizi işlemek için daha fazla bilgiye ihtiyacımız olursa size bir e-posta göndereceğiz.

Bu durumu bize WhatsApp hattımız üzerinden yada Çağrı Merkezimizi arayarak bildiriniz.

Bizimle iletişime geçerek iade kodunuzu alabilirsiniz.

Hesap

Bilgisayarınızın, e-postanızın veya sosyal medya hesaplarınızın şifresini unutmanız durumunda, şifrenizi doğrudan kullandığınız sistem veya uygulama üzerinden sıfırlayabilirsiniz. Çoğu durumda, bir dizi güvenlik sorusunu yanıtlayarak veya şifre sıfırlama bağlantısı içeren bir e-posta talep ederek şifrenizi sıfırlayabilirsiniz.

İade ve Geri Ödemeler

İadenizi gönderdikten sonra, iade durumunuzu kontrol etmeden önce lütfen en az 2-3 haftalık bir işlem süresi bekleyin.

Ağır veya hacimli ürünler gibi bazı iadelerde, özel iade yöntemleri veya teslimat şirketleri yardımcı olabilir. Bu durumlarda, iadenizi “Sipariş Geçmişi” sayfasında başlattıktan sonra daha fazla talimat alırsınız. Otomatik olarak bir iade etiketi almazsanız, ekibimiz veya satıcının destek ekibi sizinle iletişime geçer.

İade politikaları, perakende satıcılarının müşterilerin daha önce satın aldıkları istenmeyen veya kusurlu ürünleri iade etme veya değiştirme sürecini yönetmek için oluşturdukları kurallardır. İade politikaları, perakendecilerin sağladığı müşteri hizmetlerinin bir uzantısıdır; sonuç olarak oldukça liberal olma eğilimindedirler.

Kargolama ve Takip

500 TL Üzeri* tüm siparişlerde kargo ücretsizdir.

Ücretler ve faturalama

Ödeme Seçenekleri:

Nakit.
Çekler.
Banka kartları.
Kredi kartları.
Mobil ödemeler.
Elektronik banka havaleleri.

Diğer

Hiçbir uygulama bildirimi almamanızın nedenini gidermeye başlamadan önce, her zaman en az bir ağa (hücresel veya Wi-Fi) bağlı olduğunuzu ve bir internet bağlantınız olduğunu doğrulayın. Mobil tarayıcınızı açın ve Google’da herhangi bir şey aramayı deneyin

Pazarlama açısından iyi haber, ilk müşterinizi elde etme süreci ile yüzüncü müşterinizi elde etme süreci aynıdır. Ancak trafiğin satış ve kâra başarılı bir şekilde dönüşmesi için trafiğin dönüşümünü ve maliyetin sürdürülebilir olmasını sağlamak için bazı temel ön koşullar vardır. Kendinize şu soruyu sormalısınız:

Goopall - Keyifli Alışverişin Adresi

Yenilenen Tasarımımızla

Sizleri Karşılamakdan Çok Mutluyuz!

Anasayfa Tüm Ürünler Sepet Hesap
Alışveriş Sepeti(0)

Sepetinizde Şuanda Ürün Yok Sepetinizde Şuanda Ürün Yok